מידע על המסע

מה להביא?

נעלי הליכה נוחות

הביאו איתכם נעלי הליכה נוחות ומותאמות לטיולים. לא סניקרס/נעלי ריצה/סנדלים. לנעליים יש השפעה ענקית על חוויית הטיול שלכם.

 שק שינה חם

המדבר קר מאוד בלילה. הביאו איתכם שק שינה המותאם לאקלים קר. לא תצטרכו לסחוב אותו איתכם בעת הטיול, תוכלו להשאיר אותו בתיק הגדול (המשך למטה) אשר יישאר בקאמפ (מחנה).

מכנסי טיולים

הביאו איתכם מכסני הליכה קלים ונוחים.

כובע

חשוב להישמר מהשמש!

תיק יום

הביאו איתכם תיק יום שבו תוכלו לסחוב את האוכל והמים (יסופקו על ידינו) ובנוסף כמה שכבות לבוש. מזג האוויר עלול להשתנות מאוד ולכן כדאי להצטייד בשכבות נוספות לכל מקרה.

פנס/פנס ראש

פנסי ראש במיוחד מאוד שימושיים 

תיק גדול

התיק הגדול שלכם יכיל את שק השינה ופריטי הלבוש / שאר הפריטים שלכם אותם לא תסחבו בטיול. הם יחכו לכם בקאמפ כאשר תחזרו מהטיול. לפעילויות הערב הביאו איתכם בגדים נוחים ונעליים נוחות.

קמפינג במדבר

אחרי יום טיול ארוך, אין דבר יותר כיף מלחזור אל קאמפ מהמם ומוכן לקראתכם עם כל הציוד שלכם. כל מטייל יקבל אוהבל עם מזרן (זוגות יכולים לחלוק, כמובן). האוהלים ייבנו בקרבת המדורה, מוקפים בפוטונים נוחים עליהם נוכל להירגע בכיף ולחלוק סיפורים וחוויות מהיום. ארוחות הערב החמות והטעימות שלנו ילוו לצד משקאות לבחירתכם. כאשר נשב סביב המדורה, נשמע סיפורים מפי אורחים מיוחדים אשר יספרו לכם על הניסים אשר קורים באלי"ן מידי יום. בקאמפ יהיו שירותים ומקום להתקלח בו.

מזג אוויר

החורף הוא זמן נפלא לטיול במדבר. במהלך היום הטמפ' יהיו סביב ה18-25 מעלות. בלילות הטמפרטורות כמובן צונחות ולכן אנו ממליצים מאוד להיערך מראש עם ביגוד מחמם דיו ושק שינה אשר מותאם לאקלים קר.